Firminis stilius

Firminis stilius tikriausiai yra vienas iš pagrindinių reklamos ir rinkodaros įrankių, naudojamų bet kurios šiuolaikinės kompanijos.

Firminio stiliaus kūrimas tai procesas, kuomet pasirenkami ir derinami elementai (tam tikri grafiniai objektai ir šrifto sprendimai), užtikrinantys visų su firma susijusių objektų (produkcijos, prekių pakuočių, patalpų, įrangos, dokumentacijos, reklamos, drabužių ir pan.) išvaizdos bendrumą. Firminis stilius yra vienas iš pagrindinių reklamos ir rinkodaros įrankių, naudojamų bet kurios šiuolaikinės kompanijos.

Firminis stilius turi prisidėti prie palankaus kompanijos įvaizdžio formavimo, didinti jos reklaminių kontaktų su vartotojais efektyvumą, puoselėti kompanijos gerą vardą, skatinti jos populiarumo rinkoje augimą, kelti partnerių pasitikėjimą.

 

Paklausimo forma

Vardas:
El. paštas:
Pastabos
Pageidavimai
Siųsti